Post by wepchiestagcahu on Feb 23, 2022 23:11:48 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shopkins Run! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shopkins Run! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ Shopkins Run! 2022 version ▞▞▞
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men jeg synes, der burde være flere karakterer og flere indstillinger at køre på, men bortset fra det er dette spil meget godt
Spillet er fantastisk til at fordrive tid, men det er ikke blevet opdateret siden januar ... flere niveauer tak!
Fantastisk lille spil, men har nu fuldført det og venter på flere niveauer
Mine piger elsker det
God kamp. Sjovt at prøve at få Lippy Lips.
Sjovt. Men som mange andre siger, er kontrolfejlene meget irriterende (og hyppige).
Shopkins Run! Trò chơi điện tử zhm
Stening 💎 spil
Hvis du vil opkræve $6, gå af med din ** og lav flere niveauer
Der er næsten ingen tilføjelser, og det er super sjovt, det er mit og mine bedste yndlingsspil, vi nogensinde har spillet, og vi spiller meget. Jeg sååååååå anbefaler dette spil mere, end du kunne forestille dig. Jeg kan ikke finde noget at klage over. Det eneste er, at der kun er 60 niveauer. Jeg vil gerne spille mere, måske kan du tilføje et par flere niveauer
Købte dette til min datter, PLUS købte hende alle tegnene på $.99. Fantastisk spil, sjovt, fungerer godt, så BREAKS på niveau 59 og vil ikke registrere flere fremskridt! Ekstremt utilfreds med, at jeg brugte så mange penge på et spil, vi kun kunne spille i en uge eller deromkring!! Udvikler bør refundere eller rette med det samme!! 😡😡😡😡
Gav mig ikke en refusion.
Spillet er lidt under niveau, det snyder jo højere niveauer du går videre til. Det bliver umuligt for børn at gennemføre.
Så sjovt
Sjovt, men bevæger sig ikke, når det bliver instrueret... .bevarer med at gå ned
.fantastiske
Shopkins Run! Arcade vcy
Min datter kan lide dette 🎮
Shopkins Run! آرکیڈ fvq
Magic Rush: Heroes Jocuri de rol qbu
o.
Et anstændigt spil, men det dræner batteristrømmen massivt og fryser nogle steder på de højere niveauer. Spillet går i stykker på niveau 59. Når du har fuldført niveauet, rangerer du op til niveau 60, men i stedet for at indlæse det nye niveau fryser det på færdiggørelsesskærmen for niveau 59. Hvis du lukker og genåbner appen, går dine seneste fremskridt tabt, og du skal afslutte niveau 59 endnu en gang. Du kan ikke vende tilbage til tidligere niveauer på noget tidspunkt; ikke fantastisk til børn eller flere børn, der leger på én enhed.
meget godt.
Vil ikke downloade, vil ikke åbne, jeg vil have mine penge tilbage
Burde have læst anmeldelserne! Dette spil er så sjovt på mit barns tablets, men på min telefon er det forfærdeligt. Det fejler så slemt. Bevægelserne registreres ikke, og der er ingen chance for at komme videre. Ret dette, eller overvej refusion. Jeg vil elske dette spil så dårligt!
Fejl på niveau 59, som alle andre sagde. Ærgerligt, sjovt spil for små
Dette spil er meget sjovt. Det eneste, jeg ikke kan lide ved spillet, er, at når jeg hopper eller prøver at flytte til et andet spil, får det mig til at glide. En anden ting, jeg ikke kan lide, er, at det koster for meget i forhold til, hvad det giver dig. Alt i alt er det et fantastisk spil!
Shopkins Run! Arcade ggd
Bedste spil EVER
Godt spil
Vi elsker dit spil! - Danielle på 7 år
Dette spil er forfærdeligt, fordi når jeg stryger til siden, går det op. Og Cookie cookie shopkin får dig til at tabe med vilje, så griner den, når de er i en indkøbskurv, jeg HADER Cookie cookie shopkin for altid!😡😡😡😡😡😡 😡😠😠😡😡😠😠😡😡😠😡😡👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤rible
God app, men hvis jeg havde vidst, at du ikke kan gå længere end 59, ville jeg ikke have betalt for dette. Fejler lidt, men ikke så slemt.
Udfordringer løb ud på rang 40 :-(
Det er sjovt
Rang 60... og så ingenting! Det har sagt "kommer snart" så længe!
Spillet fejler BIG time. Lige installeret i dag, og ser allerede store problemer. Swipes er uberegnelige.
Sjovt spil. Har særheder, men let, når du først lærer dem. Men går virkelig i stykker på niveau 60
Elsker det
Det bedste nogensinde
Det er så spændende og energisk 🤗😜😡👾👧👩😸🙆💃👯🏰🏩🎢🎠🍑🍇🍆🍉🍓🍒🥞🍠🍿🍦🍩🍨🍧🍪🎂🍰🍫🍬🍭🍮☕🍯🎁🎉🔮🎭🎨🎵🎶🎤 💿📞📕🕯️📸📽️🖌️🖍️fa️🖋️🖊️📝📆🛏️🛋️⚛️❇️💠🔷🏳️🌈🚺☯️☸️✡️⚛️☮️🔆🔅☪️⚜️🔱♾it er også fantastisk. 😝😏👾👩🎤💁🙆💅dejlig......
Angie ankelstøvle æblekage skive Betty boot bolle bolle tøffel slik æble cupcake chic dum mee mee macca ron og regnbuebid kommer snart
Dette Shopkins-spil er ekstremt yndigt og virkelig sjovt at spille 😊😊😊